رویه بازگردانی کالا در فروشگاه عطاری مطاری

اگر بعد از ثبت سفارش و پرداخت وجه از خرید منصرف شدید و یا نیاز به ایجاد تغییرات در سفارش داشتید، می بایست درخواست خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید. شماره تماس 09214033198 به صورت تلفنی و پیام رسان های تلگرام و واتس اپ در خدمت شماست.

اگر در حین تحویل کالا، تمایلی به دریافت نداشتید باید مطابق با آیین نامه زیر موارد را پیگیری و بررسی نمایید و یا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و مراتب را اطلاع دهید. در شهرهایی که تحویل کالا با پست و یا تیپاکس انجام می شود امکان عودت در آن لحظه میسر نیست و خریدار خود باید اقدام به عودت کالا نماید.

دلایل عودت کالا در عطاری مطاری

  • موارد مربوط به سلامت کالاها
  • عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده
  • ناقص بودن سفارش
  • سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن

شرایط عودت کالا در عطاری مطاری

  • بسته بندی محصول باید کاملا سالم باشد
  • پک و یا کیسه ادویه جات و یا دمنوش ها نباید باز شده باشد.

لازم به ذکر است که برای هر سفارش فقط یکبار امکان عودت وجود دارد و پس از مرجوع نمودن امکان مرجوعی برای نوبت دوم وجود ندارد.

مراحل مرجوع نمودن کالا

  • ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس تلفنی یا ارتباط آنلاین با شماره تماس 09214033198
  • بررسی درخواست توسط کارشناسان
  • تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت

در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری باز گردانده می شود و کاربر می تواند خریدی مجدد انجام داده و یا درخواست واریز وجه داشته باشد که با دریافت شماره شبا و یا کارت شخص خریدار، مراحل پایانی کار انجام می شود.