رویه بازگردانی کالا در فروشگاه عطاری مطاری
اگر بعد از ثبت سفارش و پرداخت وجه از خرید منصرف شدید و یا نیاز به ایجاد تغییرات در سفارش داشتید، می بایست درخواست خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید. شماره تماس 09214033198 به صورت تلفنی و پیام رسان های تلگرام و واتس اپ در خدمت شماست.
اگر در حین تحویل کالا، تمایلی به دریافت نداشتید باید مطابق با آیین نامه زیر موارد را پیگیری و بررسی نمایید و یا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و مراتب را اطلاع دهید. در شهرهایی که تحویل کالا با پست و یا تیپاکس انجام می شود امکان عودت در آن لحظه میسر نیست و خریدار خود باید اقدام به عودت کالا نماید.
دلایل عودت کالا در عطاری مطاری
- موارد مربوط به سلامت کالاها
- عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده
- ناقص بودن سفارش
- سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن
شرایط عودت کالا در عطاری مطاری
- بسته بندی محصول باید کاملا سالم باشد
- پک و یا کیسه ادویه جات و یا دمنوش ها نباید باز شده باشد.
لازم به ذکر است که برای هر سفارش فقط یکبار امکان عودت وجود دارد و پس از مرجوع نمودن امکان مرجوعی برای نوبت دوم وجود ندارد.
مراحل مرجوع نمودن کالا
- ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس تلفنی یا ارتباط آنلاین با شماره تماس 09214033198
- بررسی درخواست توسط کارشناسان
- تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری باز گردانده می شود و کاربر می تواند خریدی مجدد انجام داده و یا درخواست واریز وجه داشته باشد که با دریافت شماره شبا و یا کارت شخص خریدار، مراحل پایانی کار انجام می شود.